A Z generiáció vállalkozási szokásairól tartottak előadásokat Szegeden

A Z generáció vállalkozásairól, vállalkozási kedvéről tartottak előadásokat pénteken a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán. Kiket foglal magába a Z generáció? Mennyire vállalkozik ez a generáció, milyen típusú vállalkozásokba vágnak bele? Ezekre a kérdésekre keresték a választ a rendezvény keretein belül.

A Z generáció alatt 1995 és 2010 között születetteket értjük. A rendezvény alapvető célja az volt, hogy közelebbről megismerhessék a vállalkozók, oktatók és a különböző közösségek ezt a generációt.
Az erősségeik közül kiemelkedő, hogy ők az úgynevezett “digitális bennszülöttek”. Már a digitális világba nőttek bele, informatikai eszközök között nevelkedtek, míg a korábbi generációk leginkább csak digitális bevándorlók, akik életük egy szakaszán készen kapták az elektronika legújabb csoda-eszközeit. Tehát a Z generációsok készség szinten használnak informatikai eszközöket, készség szinten böngésznek az interneten. Ebből adódóan sokkal jobban hozzáférnek az információhoz. Ha megjelenik egy információ Japánban, egy Z generációs rövid időn belül hozzá tud férni és fel tudja használni azt. Ilyenképpen pedig a globális tudást is jobban képesek kezelni mint a korábbi generációk.

A teljes beszélgetést itt hallgathatja meg:

Forrás: civilhangradio.hu
Kép: Pixabay